petak, 13. studenoga 2015.

Golden Rose Rich Color 120



Iako se to ne bi dalo zaključiti s obzirom na vrijeme ovih dana, no jesen nam je u punom jeku i polako se bliži svome kraju (još tri tjedan do zime), pa sam ja požurila da vam pokažem preostala četiri laka koje sam izdvojila za ovogodišnje jesenske favorite (klik).

Danas je na red došao jedan, za mene, neobičan lak - Golden Rose Rich Color u nijansi 120.


Navikle ste kod mene viđati šarenilo i življe boje tako da je ovako neodređena boja kod mene prava rijetkost.





Moram ipak priznati da je ovo bila ljubav na prvi pogled :)
Taj dan sam kupila čak tri Golden Rose laka i sva tri su bila u tako neodređenim i neobičnim bojama.

Vjerujem da vam je već poznato, no Rich Color linija je poprilično pigmentirana linija lakova.
Većina lakova ima odličnu formulu, lako se mažu te relativno brzo suše.
Nije za odmet spomenuti i solidnu trajnost, od 3-4 dana bez ikakvih oštećenja.

Ovaj lak sam lakirala u dva ravnomjerna sloja, iako sam potpuno prekrivanje dobila već s prvim.




Četkica mu je standardna za cijelu Rich Color liniju - srednje gusta, srednje duljine i blago zaobljena. Taj zaobljeni dio se ponajviše primjećuje prilikom lakiranja uz korijen nokta i iskreno ja obožavam takve četkice jer s njima skoro pa savršeno nalakiram nokte.

Lak dolazi u količini od 10,5 ml, a cijena mu je oko 30 kuna.
Ima ga za kupiti u Golden Rose trgovinama, a kod mene u Varaždinu ga drži ljekarna Salus u POS naselju.











I to je to...

Sad idem smisliti kako ću ga sutra nadograditi ;)


Nadam se da vam se sviđa!
Volite li Golden Rose lakove?
Imate li preporuku? Nijansu koju 'moram' imati?


Hvala vam na čitanju :*


Mala Palčica



Broj komentara: 12:

  1. krasan, ne treba mu nadogradnja, ali sutra je subota, treba smisliti što će se nositi u nedjelju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S obzirom da se radi water marble, postoji VELIKA šansa da ja neću imati manikuru za pokazati :P

      Izbriši
  2. Bas je lepa nijansa. Verujem da si ga vec nadogradila po obicaju. :D
    Jel ja dobro vidim da kod vas kostaju 30 hrk? :O Covece pa ovde mozes da kupis skoro 3 za te pare.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jep, srce me boli zbog toga!
      U biti su 34 kune, ako se dobro sjećam...

      Izbriši
    2. Pa gdje toooooo ? Da ja dođem u ''izlet'' i vratim se s pol kile lakova :)

      Izbriši
  3. Odlična boja za tebe. Umeju ti neutralci baš lešpo da sednu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Upravo ga imam na noktima, i jedan mi je od omiljenih.
    Inace slike su predvine :)
    fashionovertherainbow.com

    OdgovoriIzbriši
  5. ovaj sigurno nabavljam, divno izgleda i malo me podsjeća na Essie Chinchilly :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Bojaa je fantasticna! I fotografije su ti odlicneee <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Boja je predivna, nemam nijedan njihov lak tako da se nadam da ću i njih imati u kolekciji

    OdgovoriIzbriši
  8. Nije loš za jednog neutralca. Voleli ih il' ne - uvek je zgodno imati koji. Lepo ti stoji. :)

    OdgovoriIzbriši