subota, 28. siječnja 2017.

essence TE we are... in love



""Baš u vrijeme Valentinova. stiže nam nova essence trendovska kolekcija “we are...”.
Kolekcija je osmišljena kako bi proslavila sva jedinstvena prijateljstva. 
Raznolike crvene nijanse u kombinaciji s hladnim sivim nijansama osiguravaju savršen BFF izgled. Apsolutni highlighteri kolekcije su prekrasni mat ruževi u obliku srca i slatka kozmetička torbica u obliku usana.""

Imala sam tu sreću i čast da dobijem nekoliko PR proizvoda iz navedene kolekcije.
Dio ću staviti u darivanje kroz par dana, a danas sam vam odlučila pokazati swatcheve lakova s obzirom da kolekcija (barem kod mene) još nije u prodaji pa da se možete pripremiti i odlučiti koji lak kupiti :)

Dakle ovo su samo swatchevi. Ne mogu vam pisati o trajnosti laka jer ni jedan nisam nosila duže od 24 sata, no to je ionako dosta individualno pa vam taj podatak ni ne bi mogao previše pomoći.
No mogu reći da su solidno pigmentirani i da se relativno brzo suše, jer su mi svi slojevi bili suhi kroz koju minutu.
Četkica im je za razliku od the gel nail polish standardne kolekcije ravno rezana, ali se njome stvarno daju jako lijepo i uredno nalakirati nokti.

Uglavnom, lakovi su dostupni u tri nijanse:
01 I have grey-t times with you
02 pink party only with youi
03 I ♥ you berry much.

Dolaze u količini od 10 ml, a cijena im je 16,90 kuna.

Kolekcija “we are...”će biti dostupna na prodajnim mjestima DM-a, Bipe i Kozma tijekom veljače do isteka zaliha. 




essence we are... in love 01 i have grey-t times with you





Riječ je sivoj nijansi hladnog tona.
Osobo nisam fan takvih boja jer sam mišljenja da mi ne stoje baš najbolje, no do sad sam se već mnogo puta uvjerila da mi i takve nijanse trebaju kad radim neke kompliciranije manikure.
Lak je solidno pigmentiran i nosim ga u dva ravnomjerna, srednje gusta sloja bez nadlaka.










essence we are... in love 02 pink party only with you





Iako volim ovakve boje, moram reći da me više ne oduševljavaju kao nekad jer se u gotovo svakoj drugoj-trećoj TE ili LE kolekciji nađu slični lakovi, a koji se međusobno razlikuju u pola nijanse.
Lakirala sam ga također u dva sloja.










essence we are... in love 03 i  you berry much





I dolazimo do mog apsolutnog favorita :)
Riječ je o divnoj bobičastoj boji, nešto između bordo, ljubičaste i tople smeđe.
Uistinu neobična, ali vrlo efektna "duboka" boja.
Odlično je pigmentiran, ja ga doduše nosim u dva sloja, no vjerujem da bi ga neke od vas mogle nositi u samo jednom sloju.
Na prvu sam mislila da imam već nešto slično u svojoj kolekciji pa sam išla pretraživati Helmera, no ispostavilo se da nemam. Imam neke lakove na tragu ovoj boji, ali ništa slično.











I to je to :)

Da vas čujem, koji vam je favorit???

PR proizvodi

4 komentara:

  1. Sivac i ovaj bordo lakić su prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sivac (kao što znaš) nije baš moja boja, ali ovaj bordo je krasan <3

      Izbriši
  2. Ništa inovativno,mada sivac mije baš dobar, a i poslednji je na noktima mnogi zanimljiviji nego u bočici.

    OdgovoriIzbriši