utorak, 3. siječnja 2017.

Wish List For 2017.



Početkom godine imam običaj sastaviti listu želja proizvoda koje bih željela nabaviti (kupiti, jelte) i uvrstiti u svoju kolekciju.

Razmišljala sam da preskočim ovaj post jer sam se ove godine odlučila fokusirati na neke druge stvari.
Naime željela bih si dati napraviti police i rešetke za cvijeće na balkonu te ga pretvoriti u malu zelenu oazu za čitanje, mužu bih kupila neki kompaktniji fotoaparat da ne krade moj svaki put kad ide na teren (novinar je pa je to svakodnevno), željela bih kupiti malo konkretnije (čitaj skuplje) patike za trčanje, željeli bismo otrčati malo više "većih" utrka, a startnine i prijevoz dosta koštaju, pogotovo jer oboje trčimo...
Razmišljam o farbanju stana u neke nove boje, nekim preinakama u kuhinji...
Uglavnom, da, mislim da ove godine neće biti fokus na lakovima za nokte.

ALI ukoliko me pukne želja za shopingom i ako poželim kupiti nešto novo želim biti spremna i želim točno znati na što potrošiti teško zarađene kunice :D

Tako da sam ipak na hrpicu stavila par bočica koje bih voljela uvrstiti u svoju kolekciju.
Vjerujem da će na kraju godine biti i nekih odstupanja od wish liste jer se zna desiti da su neki primjerci kad ja naručujem OOS, a neki drugi na popustu pa završe u košarici, ali nekakav okvirni plan je ipak tu.

Za početak tu su A England lakovi.
Neke primjerke sam već nabavila, no želim si još i Let Me In, Saint Georgea, Rose Bower, In Robe and Crown i Tristam.








Cirque lakove još nisam imala priliku isprobati no za oko mi je zapeo ovaj u nijansi Ambrosia.




Također u svojoj kolekciji nemam niti jedan Colors by Llarowe lak, a već si neko vrijeme pikiram Berries in the Snow, samo što je svaki put do sad kad bih radila narudžbu bio OOS.




Colour Alike lakove sam otkrila prošle (2016., jelte) godine i zaljubila se u njih tako da bih svakako željela nabaviti još pokoji primjerak.
Za početak na listi želja su 621 Snake Prince, 622 Thousand and one Night i 623 Dragon's Heart.






Imam jedan F.U.N Lacquer lak u svojoj kolekciji, no velika mi je želja nabaviti i 24 Karat Diamond (H) te Evening Gown.





Prošle godine sam nabavila i prve piCture pOlish lakove (Lizzie i Darcy), no iako su mi malo preskupi u odnosu na količinu, rado bih udomila i nemesis!




Tu se našao i jedan China Glaze lak u nijansi Fairy Dust.
Neki topperi mi idu kraju pa je vrijeme za nabavku novih primjeraka.
EDIT - dobiven od drage Vedrane za Božić!




I za kraj željela bih prekrasnu ZOYA Lornu.
Hrapavac je pa vam je sve jasno ;)
EDIT - kupljena u siječnju 2017.!!!




Što se tiče ostalih (ne)kozmetičkih stvarčica, željela bih NUXE Prodigieux parfem.
Obožavam miris Olival i Nuxe suhih ulja tako da bih svakako željela nabaviti i parfem istog/sličnog mirisa.



S obzirom da mi se kapci u posljednje vrijeme čudno ponašaju i ne "drže" mi sva sjenila kao nekad, željela bih nabaviti i Urban Decay Eyeshadow Primer Potion.
A kako sam ja ipak već teta u godinama, biram anti-aging verziju.


I da... 
Ogledalo s rasvjetom koje se u nazad tri godine ustalilo i udomaćilo na listi želja.
Iskreno, priča je vrlo jednostavna, kad imam nešto novčića "viška" onda ga nigdje nema ili ono što je u prodaji mi se ne sviđa, a kad naletim neko koje mi se svidi onda sam dekintirana.
Poznato???


Mislila sam izbaciti rubriku knjiga, ali znam da su mnoge od vas "knjiški moljci" poput mene, pa eto par naslova koje očekujem udomiti tokom ove godine:
Jojo Moyes - Nakon tebe - KUPLJENA!
Cecelia Aher - Nesavršeni - Dobivena od drage Martine za B-Day!!!
Deborah Harkness - Knjiga života

Sve knjige su već posuđene i pročitane tako da znam što kupujem i zašto ih želim uvrstiti u našu privatnu biblioteku.




Teška srca ovako javno priznajem da ponekad volim pročitati dobar ljubić, tako da se na wish listi našlo i par naslova Lise Kleypas.
Neke već imam, a ovi mi fale da kompletiram serijale.
EDIT, kupljene:
Slatkorječivi neznanac (stara i izlizana na otpisu u knjižnici)
Proljetni skandal
Tajna ljetne noći
Dogodilo se jedne jeseni




Na knjišku listu bih svakako dodala još i buduće naslove Jussi Adler-Olsena jer piše najbolje krimiće, Philippe Gregory jer obožavam njene povijesne romane i najiščekivaniju knjigu (unazad dvije - tri godine) - novi nastavak serijala "Pjesma leda i vatre" od George R.R. Martina.

I to je to od materijalnih dobara.
Znam, skromna sam!!!



Što se nalazi na vašoj listi želja???


P.S. Sve su fotografije, naravno skinute s interneta.

Broj komentara: 14:

  1. Divna wishlista! I ja već dugo želim Urban decay primer kao i njihov fiksator! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš i ti nabaviti svoje primjerke :)

      Izbriši
  2. Lakovi su *.* svi po redu! I ovo ogledalo je zakon, takvo bi i meni trebalo, a ne kaj znam završiti s jednim okom jače našminkanim od drugog xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, meni su obrve veći problem, prirodno su različite, a dok prvo šminkam jednu stranu lica pa tek onda drugu svašta zna proizaći :P

      Izbriši
  3. Ajme, mislim da ću si ovaj post spremit jer su ovi svi lakovi tako predivni *.* Ovo je i moja wish lista xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Ove godine sam srezala sve totalno, ograničila sam se na 2000 kuna za cijelu godinu. Sve najbolje si želim! Hahahaha... xD
    Treba sredit stan, kupit fotić... Baš kao što kažeš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmmm nadam se da misliš na 2000 na dekorativu, ja na preparativu više trošim...
      Držim ti fige :)

      Izbriši
  5. Lakovi su super! Ogledalo zelim i ja, ali kao sto kazes kad se skupi nesto viska :D Super post!
    Nikolina's beauty world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, takvo ogledalo nije baš jeftino pa ono, treba skupiti novčiće :)

      Izbriši
  6. odličan izbor, nadam se da ćeš sve ovo skupiti do kraja godine :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjet ćemo, stavit ću neki "apdejt" na kraju godine ;)

      Izbriši