petak, 25. kolovoza 2017.

Essence Out of Space Stories 04 beam me up!



S essence lakovima oduvijek imam love-hate odnos.

Volim široku paletu boja, obožavam oblik četkice kod the gel lakova, ali stvarno me nervira koliko se brzo ti lakovi počnu ljuštiti i guliti s mojih noktiju.

No, kad sam prije par mjeseci istraživala proljetne novitete na essence stalku za oko mi je zapela nova Out of Space Stories linija lakova pa sam kupila ovaj rozi i crni šljokasti.

Sada, već skoro na kraju ljeta moram priznati da sam se u potpunosti zaljubila u ovu 04 beam me up! nijansu te da sam taj lak kroz ljeto lakirala barem 4-5 puta i da bočica polako ide svome kraju, što znači da ću morati po novu!




Out of Space Stories linija lakova se sastoji od ukupno 7 nijansi, a mislim da ću ja svakako uzeti još dvije :)

Riječ je o krasnom holo laku u nekoj pink - fuksija boji.
Lak je odlično pigmentiran i nosiv je lakiran samo u jednom sloju, ali ja po navici lakiram dva jer mi se čini da se onda dobije punija i bogatija boja.
Ma zapravo, ne da mi se čini - nego to tako i je! :)

Ono što mi se još sviđa kod ovog laka je da se može nositi bez nadlaka. Naime većina holo lakova s nadlakom dobije jednu dodatnu dimenziju, no ovaj lak je isti sa i bez nadlaka.

Četkica mu je ravno rezana što me ne smeta toliko, ali bila bih sretnija kad bi bila plosnata i zaobljeno rezana kao kod the gel linije lakova.

Da... trajnost mu nije jača strana, ALI zbog krasne boje i krasnog efekta sve mu praštam!
Mislim da mi je najduže bez oštećenja izdržao dva dana. Drugi dan znam na njega staviti još jedan sloj pa mi zna potrajati još dan ili dva, ali četvrti dan više nije (po mojim kriterijima) nosiv i moram ga skinuti.

Lak dolazi u količini od 9 ml, a cijena mu je 16,90 kuna.










I to je to :)

Kako vam se sviđa?
Jeste li kupile koji lak iz Out of Space linije i kako ste vi zadovoljne njima?



Broj komentara: 14:

  1. Zaista prelijepa nijansa i prelijepo stoji na noktima.Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Ove bobičaste boje kao da su pravljene za tebe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina :)
      Samo se bojim da ljudima ne dosadim sa svim tim sličnim nijansama :P

      Izbriši
  3. I hope that this collection can be found in our country too because I love how beautiful it looks on you!

    OdgovoriIzbriši
  4. Danas kupila 02 across the universe i zadovoljna bojom i cijenom. Lako se nanosi i slažem se, dva sloja ipak daju neku punoću. Koliko će izdržati - vidjeti ćemo ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam gledala 02, ali za sad je samo na gledanju... Tko zna ;)

      Izbriši
  5. Nokti su ti vrh! �� a i nijansa laka je baš super ��

    OdgovoriIzbriši
  6. Nijansa je fakat lijepa!
    Mene fascinira kak se svi zale na dugotrajnost njihovih lakova i ovih 2 dana koje je bio normalan je meni precudno. Meni traju bez nadlaka nekih 10ak dana i onda skuzim da se na vrhovima malo izgulilo. Ofc ja ih vecinom skidam svaki tjedan, ali bez problema traju :D i sve radim normalno. Osim ak perem sude na ruke, onda je druga prica haha

    Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja suđe perem u rukavicama, sve ostalo radim normalno, ali rijetko kad mi essence lak izdrži tri dana bez oštećenja.

      Izbriši